Lååång lång dag!

Äntligen kan man få sitta och bara vara.. det har varit en långdag!

Möte med arbetsförmedlingen check
Handlat med mormor check
Hjälpt mormor städa bort lite jul check
Varit nere till Sunne och fixat klart med arbetspraktiken på WE&WE check
Handlat med mamma check
Ute och gått med hunden check


Ja som sagt, fått mig en praktikplats för jag orkar verkligen inte gå hemma längre och jag kommer varken kunna utvecklas eller få in någon fot om jag går hemma och drar benen efter, tror och hoppas att jag kommer att trivas. De var verkligen ett seriöst företag/butik och det ska bli kul och se skillnaden på kedja och icke kedja. Lärorikt!


Ett av Vero Modas skyltfönster i somras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0