frukost.

Nyss ätit en frukost med mammas nya köksmöbel, ingen annan hemma här.

Är hemma idag eftersom jag skulle till sjukhuset med min förbannade navel som bråkar med mig hela tiden, den vill väl inte riktigt som jag vill. Nu är det dags att göra sig i ordning och fixa saker och ting, väntar på att Hannah ska bestämma sig om hon ska med till Karlstad eller inte annars är det dags att dra snart. Ikväll ska vi fira att Emma och Ellen fyllt år, de håller sig ju inte hemma så det blir ett litet sent kalas ;)



Gud ni se fint ho ha gjort. (:

På datorn här hemma blir alla mina bilder så mörka och hemma hos S blir alla bilder så ljusa?
halllåå... ser ni något ellä? ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0