Studenten 2010

Tror det blev ombytta roller för någon sekund, vem ska vara full egentligen pappa? haha!



Varför känns det som jag inte tog vara på studenten? jag gjorde ju de, men ändå vill jag göra om det och ha lika roligt igen och kanske vara snäppet värre än vad jag var.. fast värre går nog inte att få än just de timmarna vi stod på flaket. Det var verkligen hur jääävla kul som helst och skulle kunna gå om 3 år för att få göra det igen. Jag tror att jag tog vara på tiden men man förväntar sig så mycket, tiden går för snabbt helt enkelt och tyvärr är det bara några få timmar det handlar om. Så studenter 2011, NJUUT! av hela veckan ta varjedag som den stora dagen istället för att gå och vänta på just den. Njut av allt de få dagarna ni lever i paradiset för ingen på skolan kommer någonsin lära er vilket jävla helvete det egentligen är att springa ut från dörrarna på den stora dagen och möta den allt för stora världen. Det ska gudarna veta.

Love


Kommentarer
Postat av: Maria

du har så rätt..

2011-01-07 @ 08:54:41
URL: http://morff.blogg.se/
Postat av: Marita

Håller så med dig! har nog aldrig känt mig så glad och lessen som den dagen.. Den var verkligen den bästa!

2011-01-07 @ 23:00:14
Postat av: Lollo

Så tycker jag med, skolan var en trygghet jämfört mot var det är att inte gå i skolan och försöka få jobb!

2011-01-10 @ 21:56:58
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0